Ανακαινισεις Φαρμακειων, Κατασκευη, Εξοπλισμος

ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, 

anakainiseis1

ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Αλλάζοντας Εικόνα Αλλάζεις Προοπτική

Construction and Renovations Pharmacy77Η ανανέωση της εικόνας του φαρμακείου για να γίνει περισσότερο φιλική προς τον καταναλωτή, πρέπει να έχει σαν αποτέλεσμα να αποκομίζει θετικά συναισθήματα κατά την επίσκεψή του στο φαρμακείο.

Τα στοιχεία που δίνουν σήμα alarm για μια έστω μικρή ανανέωση του χώρου είναι πολλά: από την προφανέστερη και αναπόφευκτη φθορά του καταστήματος και των επιμέρους στοιχείων που συμβάλλουν στην εικόνα και την λειτουργικότητα του, μέχρι την έλευση στην περιοχή ενός νέου φαρμακείου που αλλάζει τα μέχρι στιγμής δεδομένα στην τοπική και ευρύτερη αγορά.

Αν λοιπόν δεν αισθάνεστε όμορφα όταν μπαίνετε στο φαρμακείο σας, σας φαίνεται μουντό ή ξεπερασμένο, αλλά δεν έχετε τα χρήματα που χρειάζονται για μια ριζική ανακαίνιση, μην ανησυχείτε!

Με εύκολες και οικονομικές λύσεις ο χώρος σας μπορεί να γίνει σαν καινούργιος!

Construction and Renovations Pharmacy765Αναμφίβολα με την αλλαγή στην εικόνα του, ένα φαρμακείο αποκτά την δυναμική που χρειάζεται, έτσι ώστε να μπορέσει να εφαρμόσει μοντέρνες τεχνικές πωλήσεων και να προσελκύσει νέους πελάτες.

Οικονομικές Λύσεις με Θεαματικά Αποτελέσματα

Construction and Renovations Pharmacy556Για παράδειγμα αν τα έπιπλα και γενικά ο εξοπλισμός του φαρμακείου σας είναι καλής ποιότητας, μια αλλαγή στα χρώματα των εσωτερικών τοίχων ή ακόμα και η τοποθέτηση μιας διακοσμητικής ταπετσαρίας σε κάποια σημεία, μπορεί να ανανεώσει όλη την ατμόσφαιρα με πολύ χαμηλό κόστος.

Διακοσμητικές εφαρμογές μπορούν να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους ώστε να επιτύχουμε την συνολική αλλαγή της εικόνας αλλά και της νέας ταυτότητας του καταστήματος.

Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι θεαματικό και να δώσει καινούργια πνοή στο φαρμακείο σας για αρκετά ακόμα χρόνια.

Η τεχνολογία μας δίνει απεριόριστες δυνατότητες με ψηφιακές εκτυπώσεις και όχι μόνο, πολύ γρήγορα και οικονομικά να δημιουργήσουμε ζώνες για την καλύτερη σήμανση των προϊόντων, οι οποίες τοποθετούνται εύκολα ακόμα και στα υφιστάμενα έπιπλα ή σε οποιοδήποτε άλλο τμήμα του φαρμακείου.

Δημιουργώντας ζώνες με σημάνσεις, βοηθάτε τον πελάτη να αντιλαμβάνεται τα προϊόντα που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες φροντίδας ομορφιάς ή υγείας του και να τα προσεγγίζει ευκολότερα.

Οι σημάνσεις που μπορούν να ποικίλουν σε σχεδιασμό, ενοποιούν τον χώρο και συμμετέχουν στην δημιουργία μιας ξεχωριστής ταυτότητας σε κάθε φαρμακείο.

Σε περιπτώσεις που τα υφιστάμενα έπιπλα είναι το πρόβλημα και οι ψηφιακές εκτυπώσεις με σημάνσεις δεν είναι επαρκείς, τότε πρέπει να επενδύσει κανείς σε ένα νέο εξοπλισμό.

Αν διερωτάστε αν αυτό είναι στα πλαίσια μιας μικρής ανανέωσης ή πρόκειται για μια αναδιάταξη, η απάντηση βρίσκεται στον προϋπολογισμό που διαθέτει κανείς.

Είναι πάντως δυνατόν να επιτύχουμε μια νέα οπτική ταυτότητα με χαμηλό κόστος, με την μερική ανακαίνιση του εξοπλισμού (πάγκοι εξυπηρέτησης, γόνδολες προβολής, συρταριέρα φαρμάκων), χωρίς να επέμβει κανείς στα δάπεδα, τις οροφές ή τις προσόψεις, εργασίες που αφορούν τη βασική δομή του καταστήματος και ανεβάζουν πολύ το κόστος.

Πολύ παλιά φαρμακεία τα οποία ακόμα δεν έχουν συρταριέρες φαρμάκων, υστερούν στην τοποθέτηση και προώθηση παραφαρμακευτικών προϊόντων κι αυτό γιατί τον περισσότερο χώρο καταλαμβάνουν τα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Η τοποθέτηση συρταριέρας φαρμάκων ως εκ τούτου, πέρα απ’ το ότι το είναι απαραίτητο εργαλείο για τον φαρμακοποιό στην εξυπηρέτηση του πελάτη, απελευθερώνει μεγάλο χώρο, πολύτιμο για την προώθηση προϊόντων ελεύθερης πώλησης, αλλά και άλλων ενεργειών που θα αναβαθμίσουν το φαρμακείο.

Φωτισμός

Construction and Renovations Pharmacy567Από τα κυρίαρχα εργαλεία και ο φωτισμός, ο οποίος πολλές φορές είναι περισσότερο αποτελεσματικός στην προσέγγιση του πελάτη στα προϊόντα και από μια ριζική αλλαγή του φαρμακείου.

Αν και οι εργασίες στον φωτισμό παραμένουν δύσκολες, κι αυτό γιατί είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την κατάσταση της οροφής, εντούτοις με έξυπνους τρόπους μπορούμε να αναδείξουμε τον υφιστάμενο φωτισμό, εμπλουτίζοντας τον με διακοσμητικά φωτιστικά σώματα χαμηλού κόστους, επιτυγχάνοντας έτσι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Βελτιώνοντας τον φωτισμό αναδεικνύονται τα προϊόντα, βελτιώνεται η ψυχολογία του πελάτη, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο χρόνος παραμονής του στο φαρμακείο.

Μια μικρή λεπτομέρεια μπορεί να κάνει την διαφορά και μια μικρή αλλαγή φέρνει μια μεγάλη.

Αλλά και την Πρόσοψη

Construction and Renovations Pharmacy43Η πρόσοψη του φαρμακείου, είναι εξίσου σημαντική γιατί δημιουργεί την πρώτη αίσθηση.

Μια εντυπωσιακή πρόσοψη είναι το κίνητρο για να μπούμε ή όχι σ’ ένα κατάστημα.

Αναμφίβολα πρέπει να είναι ελκυστική χωρίς αυτό να σημαίνει πολύ ακριβή σε κόστος.

Στην πρόσοψη πολύ περισσότερο απ όλα τα υπόλοιπα τμήματα, μια έξυπνα σχεδιασμένη λύση στην δεδομένη κατάσταση κάθε φαρμακείου, δίνει εντυπωσιακό αποτέλεσμα σε πολύ χαμηλό κόστος.

Με ένα συνδυασμό των παραπάνω θα μπορούσαμε ακόμα και να μιλάμε για μια ολική ανακαίνιση του φαρμακείου, οικονομική, με δεδομένο πως μπορούμε να κρατήσουμε το κόστος χαμηλά κι αυτό γιατί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Πρόκειται για την επιλογή των υλικών η οποία μπορεί να μειώσει το κόστος θεαματικά.

Πλέον υπάρχει πληθώρα οικονομικών υλικών που τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν και μπορούν να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό αισθητικά αποτέλεσμα.

Η Έννοια του «lifting» σ ένα Φαρμακείο

Construction and Renovations Pharmacy67Οι οικονομικές δυσκολίες της εποχής, αλλά και η ανάγκη προώθησης περισσότερων προϊόντων απ τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, είναι καθοριστικοί παράγοντες στο να δημιουργηθεί ένας νέος τρόπος προσέγγισης για την ανανέωση του φαρμακείου, οικονομικότερος μα συνάμα περισσότερο εφευρετικός.

Ένα «lifting στο χώρο όμως είναι μια διαδικασία το ίδιο πολύπλοκη αν όχι περισσότερο απ ότι μια συνολική αναδιάταξη.

Αυτό γιατί εξαρτάται απόλυτα από την υπάρχουσα κατάσταση του φαρμακείου και συνεπώς απαιτεί περισσότερη δημιουργικότητα και φαντασία.

Κύριος μοχλός για μια επιτυχημένη τέτοια διαδικασία πρέπει να είναι η εφευρετικότητα στην μελέτη, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεργαστεί, να ενσωματωθεί αλλά και να ενσωματώσει την ήδη υπάρχουσα κατάσταση, αποφεύγοντας «σκληρές» και πολυέξοδες εργασίες.

Η μελέτη λοιπόν για ένα «lifting», ή αλλιώς μια «εφευρετική» ανανέωση, στην υπάρχουσα κατάσταση ενός φαρμακείου, αποτελεί μια διαφορετική διεργασία απ’ αυτή της μελέτης μιας εξ’ ολοκλήρου ανακαίνισης, σχεδόν πιο πολύπλοκη.
Απαιτεί πολύ δουλειά , νέες ιδέες, πρωτότυπες λύσεις και φαντασία, έτσι ώστε ακόμα κι αυτές οι όποιες μικρές αλλαγές να παίξουν καθοριστικό ρόλο.

Τα παραδείγματα είναι ατελείωτα.

Το κλειδί για μια οικονομική ανακαίνιση δεν είναι άλλο απ’ την σωστή μελέτη του χώρου με προτάσεις χαμηλού προϋπολογισμού που όμως δεν στερούνται αισθητικής.

Μόνο η μελέτη από έναν ικανό designer κάνει μία ανακαίνιση να είναι οικονομική ανακαίνιση με εμφανές αισθητικό αποτέλεσμα!

Ενδεικτικά τα οφέλη μια σωστής οικονομικής ανακαίνισης είναι η ανανεωμένη εμφάνιση του καταστήματος, η εξοικονόμηση ενέργειας, το ευχάριστο και συγχρόνως λειτουργικό αποτέλεσμα που στόχο έχει να προσελκύσει περισσότερη πελατεία, η δημιουργία καλύτερων συνθηκών εργασίας και κυρίως ένα ακόμη όπλο έναντι του ανταγωνισμού.

Ας αρπάξουμε την ανάγκη, και ας της δώσουμε φως, χρώμα και φαντασία έτσι ώστε να κάνουμε το όνειρο και την επιθυμία προέκτασή της!

Λόγοι για να Αποφασίσετε μία Ανακαίνιση

Πώς πρέπει να επανασχεδιάσουμε και να ανακαινίσουμε το Φαρμακείο;

Πως με την ανακαίνιση θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας;

Construction and Renovations Pharmacy23Συχνές ερωτήσεις, που συνήθως καταλήγουν στην απόφαση μίας ανακαίνισης.

Σε όλες τις περιπτώσεις, στόχος είναι:

  • Να αυξήσουμε το χώρο των πωλήσεων,
  • Να κερδίσουμε μέτρα στα ράφια και
  • Να διευκολύνουμε και να βελτιώσουμε την προσέγγιση του πελάτη προς τα εκτιθέμενα προϊόντα.

Με άλλα απλά λόγια, να μεγιστοποιήσουμε το χώρο πωλήσεων!

Αναμφισβήτητα, η ανακαίνιση του φαρμακείου αυξάνει πάντα τον τζίρο…

Αλλά η εμπορικά μελετημένη ανακαίνιση και όχι μόνο η «όμορφη», είναι αυτή που φέρνει την αύξηση των πωλήσεων και την γρήγορη απόσβεση της επένδυσής σας.

Μελετήστε όμως τους “πραγματικούς λόγους”, που το Φαρμακείο σας θα χρειαστεί την ανακαίνιση:

  • Τζίρος σταθερός ή με πτωτική τάση.
  • Έναρξη λειτουργίας ενός νέου σύγχρονου φαρμακείου στην περιοχή σας.
  • Πελάτες που δε βρίσκουν μεγάλη ποικιλία παραφαρμακευτικών προϊόντων.
  • Πολύ περιορισμένος χώρος πωλήσεων.
  • Σχετική φθορά των επίπλων.
  • Και τελικά η μεγάλη και βασική ψυχολογική ανάγκη για αλλαγή!

Όταν θέλετε να κάνετε μια νέα κίνηση, πολλές φορές δε χρειάζεται να «ξηλώσετε» όλο το φαρμακείο!

Η βελτίωση του φωτισμού, ο νέος σχεδιασμός των πάγκων εξυπηρέτησης πελατών, μερικές νέες γόνδολες προβολής, ή η προσθήκη μίας νέας συρταριέρας για τα φάρμακα, σίγουρα θα δώσουν μια «νέα πνοή» στο χώρο σας.

 Construction and Renovations Pharmacy3 Construction and Renovations Pharmacy5 Construction and Renovations Pharmacy6 Construction and Renovations Pharmacy7 Construction and Renovations Pharmacy8 Construction and Renovations Pharmacy9 Construction and Renovations Pharmacy11 Construction and Renovations Pharmacy12 Construction and Renovations Pharmacy13 Construction and Renovations Pharmacy23 Construction and Renovations Pharmacy43 Construction and Renovations Pharmacy44 Construction and Renovations Pharmacy54 Construction and Renovations Pharmacy55 Construction and Renovations Pharmacy66 Construction and Renovations Pharmacy67 Construction and Renovations Pharmacy77 Construction and Renovations Pharmacy78 Construction and Renovations Pharmacy432 Construction and Renovations Pharmacy443 Construction and Renovations Pharmacy556 Construction and Renovations Pharmacy567 Construction and Renovations Pharmacy765 Construction and Renovations Pharmacy6578 Construction and Renovations Pharmacy1 Construction and Renovations Pharmacy2